Asumisen ja siihen liittyvien asioiden hoidon tulee olla asukkaillemme mahdollisimman helppoa ja vaivatonta. OmaM2-palvelussa asiat voi hoitaa itselle sopivaan aikaan paikasta riippumatta.
Uusi päivitetty OmaM2-palvelu avautui asukkaidemme käyttöön keväällä 2022. Päivityksen myötä palvelu sai uuden ilmeen ja rakennetta muutettiin käyttäjäystävällisemmäksi. Palvelussa voi tällä hetkellä muun muassa maksaa vuokran, tarkastella sopimustietoja, nähdä huoltoyhtiön ja asiakaspalvelun yhteystiedot ja tarkastella omaan kotitaloon liittyviä tietoja. Juuri uuteen kotiinsa muuttanut asukas voi helposti tarkastaa kuinka vuokraan kuuluva nettiyhteys saadaan aktivoitua ja miten toimia, kun haluaa varata vuoron talopesulaan tai -saunaan.
Palveluun kirjautumisten määrä kasvaa tasaisesti
Uudistettu palvelu on otettu hyvin vastaan: palvelussamme on keskimäärin 8500 kirjautumista kuukaudessa. Käyttäjämäärän lisääntyessä aktiivinen asukaskuuleminen on meille tärkeää palvelun jatkokehittämisen kannalta. Arjen asioiden hoitaminen sähköisesti on asukkaittemme perusodotuksia. Asukkailta saatujen palautteiden perusteella voimme keskittyä ensimmäisenä niihin osa-alueisiin, mitkä ovat käyttäjän kannalta tärkeitä. Palautetta on saatu esimerkiksi kotitalon puutteellisista tiedoista sekä vikailmoituksen tekemisestä ja seuraamisesta. Nämä asiat ovatkin nostettuna kehittämisen keskiöön.
Tutustu uusittuun palveluun
OmaM2-palvelu on käytössä kaikilla vuokrasuhteessa olevilla asukkaillamme ja palveluun pääsee kirjautumaan heti, kun vuokrasopimus on astunut voimaan. Kirjautuminen tapahtuu oman puhelinnumeron ja vahvan tunnistautumisen avulla.