Usein kysytyt kysymykset

  • Voit hakea uuteen M2-Kotien asuntoon elämäntilanteesi muuttuessa. Täytä silloin uusi asuntohakemus.

    OmaM2:ssa toimii asuntojen vaihtopörssi, jossa asukkaat ilmoittavat vaihtoasunnoista.

  • Irtisanominen pitää tehdä aina kirjallisesti. Irtisanomisaika on kalenterikuukausi.

    Irtisanomisessa muistettavaa

  • Kaikissa taloissa kuuluu normaalin elämisen ääniä. Normaalista poikkeava ja toistuvasti häiritsevä elämäntapa voi kuitenkin haitata muiden asukkaiden elämää. Jos mahdollista, kannattaa ensin jutella naapurin kanssa suoraan.

    Järjestyssäännöt ja muita ohjeita ongelmatilanteisiin

  • Me M2-Kodeilla haluamme, että asukkaillamme on viihtyisät, mutta myös energiatehokkaat sisäilmaolosuhteet. Noudatamme sisälämpösuosituksia. Suuressa osassa kiinteistöjämme huoneiston lämpötilaa ylläpitää Leanheat-lämmönsäätöjärjestelmä.

    Kodin lämpötilalla on väliä

  • Valitettavasti vuokran eräpäivää ei voi siirtää.

     

    Mitä tehdä, jos vuokranmaksu viivästyy

  • Kiireellinen vika

    Soita heti huoltoyhtiöösi, jos huomaat talossasi tai asunnossasi kiireellisesti korjattavan vian. Heti korjattavia vikoja ovat esimerkiksi vesivuoto tai muut viat, jotka vaarantavat asumista.

    Huoltoyhtiön yhteystiedot

    Kiireetön huoltopyyntö

    Tee kiireetön huoltopyyntö sähköisellä vikailmoituksella. Kiireettömät viat ovat sellaisia, jotka eivät vaaranna asumista.

    Tee vikailmoitus

  • Haluamme vastata asukkaidemme tarpeisiin tarjoamalla mahdollisuuden ladata sähköautojaan. Aivan kaikissa kohteissa sähköauton lataaminen ei vielä ole mahdollista, mutta tarpeen herätessä tarkastamme asian. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköauton latausmahdollisuuteen liittyvissä asioissa.