Yhteystiedot
Asiakaspalvelu
Oletko M2-Kotien asukas?
Asiakaspalvelumme auttaa sinua kaikissa asumiseen liittyvissä kysymyksissä. Voit tarkistaa talosi tiedot ja tiedotteet, maksutietosi tai asuntovaihtoilmoitukset suoraan OmaM2-itseasiointipalvelusta.
- Sähköposti: m2.asiakaspalvelu@ysaatio.fi
- Puhelin: 09 7742 5500, auki maanantaista perjantaihin klo 9–15
- Pidennetyt aukioloajat: Puhelinpalvelu on auki pidempään joka kuukauden ensimmäinen ja viimeinen arkipäivä klo 9–16.
Puhelu maksaa operaattorisi määrittelemän hinnan. Jos soitat lankapuhelimella, puhelu maksaa paikallisverkkomaksun.
Etsitkö asuntoa?
Asiakaspalvelumme auttaa sinua kaikissa asuntohakemukseen liittyvissä kysymyksissä. Huomaathan, että emme kuitenkaan voi palvella hakemuksesi tilanteeseen liittyvissä kysymyksissä yhteydenottojen määrän vuoksi.
- Sähköposti: m2.asiakaspalvelu@ysaatio.fi
- Puhelin: 09 7742 5500, auki maanantaista perjantaihin klo 9–15
- Pidennetyt aukioloajat: Puhelinpalvelu on auki pidempään joka kuukauden ensimmäinen ja viimeinen arkipäivä klo 9–16.
Puhelu maksaa operaattorisi määrittelemän hinnan. Jos soitat lankapuhelimella, puhelu maksaa paikallisverkkomaksun.
Asiakaspalvelumme on suljettuna tiistaina 29.10.2024 klo 11-13.30.
Oletko hakenut asuntoa ja sait meiltä viestiä?
Hakemuksen lähettämisen jälkeen saatat saada meiltä sähköpostin, joka sisältää yleistä tietoa asunnon hakemisesta, muistuttaa hakemuksen muokkausmahdollisuuksista tai ilmoittaa, että hakemuksesi on vanhentumassa.
Kaksi viikkoa hakemuksen lähettämisestä voit saada meiltä myös tekstiviestin numerosta 18407, jossa kysytään, onko asuntohakemuksesi edelleen ajankohtainen. Viestiin vastaaminen on maksutonta. Vastaamalla viestiin ’K’ (kyllä), hakemuksesi voimassaolo jatkuu ja on voimassa 3 kuukautta ’K’-vastauksesta eteenpäin. Jos vastaat ’E’ (ei), tiedämme, että et enää tarvitse asuntoa, ja hakemuksesi vanhentuu automaattisesti. Voit aina tehdä uuden hakemuksen, jos tilanteesi muuttuu.
Olet automaattisesti mukana hakukriteereihisi sopivien asuntojen asukasvalinnoissa. Olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse ja/tai puhelimitse, jos pystymme tarjoamaan sinulle asunnon. Huomaathan, että vaikka emme pystyisi tarjoamaan asuntoa juuri nyt, vapaiden asuntojen määrä vaihtelee kuukausittain.
Huoltoyhtiö
Kiireelliset huoltopyynnöt
Soita heti huoltoyhtiöösi, jos huomaat talossasi tai asunnossasi kiireellisesti korjattavan vian, kuten vesivuodon tai muun sellaisen vian, joka vaarantaa asumista.
- Huoltoyhtiön numero: Löydät numeron OmaM2-palvelusta, rappukäytävän ilmoitustaululta tai Etsi oma talosi -palvelusta.
Kiireettömät huoltopyynnöt
Ilmoita kiireettömistä vioista täyttämällä lomake verkossa. Kiireettömät viat ovat sellaisia, jotka eivät vaaranna asumista.
- Ilmoita viasta: Tee vikailmoitus
Muut asumisen palvelut
Vuokravalvonta
Jos sinulla on kysymyksiä vuokranmaksuun liittyen, ota yhteyttä vuokravalvontaamme.
- Sähköposti: m2.vuokravalvonta@ysaatio.fi
Asumisneuvonta
Asumisneuvojat auttavat sinua kaikissa asumiseen liittyvissä kysymyksissä, kuten vuokranmaksuvaikeuksissa, häätöuhassa tai tukien ja etuuksien hakemisessa.
- Tutustu asumisneuvontaamme: Lisätietoja
- Sähköposti: m2.asumisneuvonta@ysaatio.fi
Aluetoimistojen yhteystiedot
M2-Kodeilla on aluetoimistot seitsemällä paikkakunnalla. Katso täältä oman toimistosi yhteystiedot ja aukioloajat.
Kuinka onnistuimme?
Haluatko antaa palautetta? Tai jäikö jokin asia askarruttamaan? Kuulemme siitä mielellämme.
Laskutustiedot
M2-Kodit
PL 322
00531 Helsinki
Y-tunnus: 1839043-0
Verkkolaskuosoite: 003718390430
Välittäjän tunnus: BAWCFI22
Välittäjä Basware Oyj
Tietosuojasi on meille tärkeää
Pidämme tärkeänä, että toimimme aina voimassa olevan lainsäädännön ja sisäisten ohjeidemme mukaisesti. Haluamme varmistaa henkilötietojesi lainmukaisen käsittelyn toiminnassamme.
Lue lisää eri tietosuojaselosteista sekä käyttöehdoista, mitä henkilötietoja sinusta mahdollisesti kerätään ja mihin käyttötarkoituksiin kyseisiä tietoja voidaan käyttää.