Asiakaspalautekyselyiden lähettäminen alkaa

Asukkaidemme mahdollisuudet vaikuttaa toimintamme asukaslähtöiseen kehittämiseen helpottuvat. Ensimmäiset asukaskyselyt lähetetään marraskuussa.


M2-Kodit lähettää jatkossa asukkailleen sähköpostitse lyhyitä kyselyitä, jotka liittyvät muuttoon, asumiseen tai pois muuttamiseen. Ensimmäiset kyselyt lähetetään marraskuun aikana. Kyselyt lähetetään otantoina, eli kaikki asukkaat eivät saa kyselyä samaan aikaan.

Asiakaspalautteen kerääminen asumispolun eri vaiheilta on tärkeää. ”Kun saamme säännöllisesti palautetta asumisen eri vaiheista, opimme ymmärtämään asukkaidemme arkea ja asumiseen liittyviä toiveita. Uuden palautejärjestelmän avulla voimme myös reagoida saatuihin palautteisiin nopeasti”, asiakkuusjohtaja Eeva Tammisalo sanoo.

Palautteen kerääminen aloitetaan kolmen kuukauden mittaisena pilottihankkeena Helsingin kohteissamme. Tavoitteena on laajentaa pilotti ensi vuoden aikana myös muihin alueisiin.

Asiakaspalautejärjestelmä mahdollistaa asumisen ja asumisviihtyvyyden kehittämisen asukaslähtöisesti.